Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023

Μιά πάρα πολλη καλή εκτέλεση σε Ντόπια τραγούδια του τόπου μας απο την Κωνσταντίνα Πάτση

 


 Γκάιντα: Βασίλης Γραμματικός Νταϊρές: Γιάννης Γευγελής Τραγούδι: Κωνσταντίνα Πάτση

Ο Γιώργος 

 Τον Γιώ-, καλέ, τον Γιώργο τον επιάσανε και στην φυλακή τον πάνε, Ελενιώ μ’ δε σε ρωτάνε Η Ελενιώ καθόντανε, κει στην άκρη στο ποτάμι Ελενιώ μ’ δε σε ρωτάνε Με το ποτάμι μάλωνε, ποταμάκι κάνε ξέρα θέλω να περάσω πέρα Να πάω να διώ το Γιώργο μου, τον πολύ αγαπητό μου που ν’ τα μάτια και το φως μου Όσα φλουριά μού δώσανε, όλα όλα θα τα δώσω τον Γιώργο μου να γλιτώσω Κι αν δε μου φτάσουνε κι αυτά θα πουλήσω τα προικιά μου κι ας μαλώνει η πεθερά μου

 

Ο Κωσταντίνος 

 Μια μάνα είχ’ ένα παιδί τον λέγαν Κωσταντίνο, Λενιώ τον λέγαν Κωσταντίνο Τον έλουζε τον χτένιζε και στο σχολειό τον στέλνει. Ξεχνάει τη μελάνη του, γυρίζει να τη πάρει. Βρίσκει και τη μανούλα του με Τούρκο αγκαλιασμένη. Τι είδαν τα ματάκια μου και θα το μαρτυρήσω. Πιασ' τον βρε Τούρκε μ’ σφάχτονε και καν' τονε κομμάτια. Και δωσ' μου το τζιέρι του ρυζόσουπα να κάνω. Πού είναι γυναίκα το παιδί πού ’ναι ο Κωσταντίνος; Κάτσε βρε άντρα μου να φας κάτσε και θα τον βρούμε. Και με την πρώτη πιρουνιά μια φωνή του λέει. Αν είσαι Τούρκος φάε με μ’ αν είσαι ο μπαμπάς μου. Πιάσε την μάνα σφάχ' τηνε και καν' τηνε κομμάτια.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου