Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

Μύνημα απο τον Κύριο Πατσίδη Γεώργιο από Ξάνθη

Κάτι τέτοια Email μου δίνουν δύναμη και συνεχίζω να διατηρώ αυτήν την ιστοσελίδα,
Παρακάτω χωρίς καμία αλαγή στο περιεχόμενο το μύνημα που λάβαμε απο τον Χωριανό μας
Κύριο Πατσίδη Γεώργιο από Ξάνθη



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣ’ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ,



ΑΠΟ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΧΑΡΑΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΑΚΡΙΑ ΜΟΥ.



Παράκληση: να σταλεί στον Συμμαθητή μου Αντώνη Χατζή.

Ο Νέος Χρόνος μου άνοιξε ένα παράθυρο οπό το οποίο είδα τ’ όνομά σου,

Φίλε και παλιέ συμμαθητή μου Αντώνη, θυμάμαι που ήσουν πάντα διαβασμένος και τυπικός.

Έψαχνα πολλά χρόνια τα ίχνη σου, ποτέ δεν κατάφερα να μάθω κάτι για σένα.

Ενώ με τον αδερφό σου τον Σωτήρη συναντηθήκαμε δύο φορές, μια που ήρθε στην Ξάνθη και μετά από πολλά, πολλά χρόνια στην Αθήνα, μέσο του συχωρεμένου γαμπρού μου Αριστείδη Σταμπόλη και της αδερφής μου Σοφίας όπου και μας έκανε το τραπέζι στο σπίτι του.



Αντώνη σε θυμάμαι ως τον καλύτερο μαθητή σε όλη τη σχολική διαδρομή που περάσαμε μαζί, θέλω να μάθω νέα του. επήσης έλω το e-mail σου.

Σας ευχαριστώ G.P.



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ



Κιν. Τηλ. 6944125401

Σταθ. Τηλ. 2541023780 οικ.

2541083249 Γραφ.

Fax: 2541083248



ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:

Πατσίδης Γεώργιος

Βενιζέλου 104

Τ.Κ. 671 00

Ξάνθη



George Patsides

Venizeloy Street 104

CodePost 671 00

Xanthi - GREECE

1 σχόλιο:

  1. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που με φέρατε σε επαφή με έναν παλιό συμμαθητή μου.
    Αυτό δείχνει πόσο χρήσιμος είναι ένας ιστοτόπος του χωριού μας.
    Εύχομαι στους συντελεστές της ιστοσελίδας και όλους τους Μικροπολιώτες
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    Αντώνης Χατζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή