Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

"Πρέπει ο Χριστιανός να πάρει την Κάρτα Του Πολίτη;"

Η κυβέρνηση εντός των επομένων 6 μηνών θα έχει επιβάλλει τον απόλυτο έλεγχο όλων μας μέσω της "ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ "

*Ειδικοί επιστήμονες μας βεβαιώνουν ότι το παγκόσμιο και εθνικό σύστημα "υποστήριξης" αυτής της μεθοδευμένης "ψηφιακής διακυβέρνησης" βασίζεται στην χρήση του αριθμού του Θηρίου (666).


*Η "Κάρτα του πελάτη" η οποία κατά πάσα βεβαιότητα θα διανεμηθεί πριν απο την "Κάρτα του Πολίτη" καταργεί το ανθρώπινο πρόσωπο σαν φυσική παρουσία (όνομα , διεύθυνση κλπ) και στην θέση του βάζει έναν bar-code ο οποίος μάλιστα χρησιμοποιώντας το σύστημα ΕΑΝ 13 εισάγει στην προσωπική καθημερινή και ΑΝΑΓΚΑΙΑ χρήση τον δυσώνυμο αριθμό.Μετά λοιπόν την αριθμοποίηση του ανθρώπου μέσω του ΑΜΚΑ ήλθε η στιγμή για την καθαρά αντίχριστη "bar-codικωποίηση".


*Μπορούμε να θεωρήσουμε ως "ψηφιακή διευκόλυση" τον εξαναγασμό του πολίτη να αποδεχθεί έστω και με το "πιστόλι στον κρόταφο" τέτοιες "εξυπηρετήσεις";


*Ως βαπτισμένοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος πως είναι δυνατόν να θεωρήσουμε "συμβατή " με την πίστη μας τη χρήση και επίκληση του ονόματος του Θηρίου;


*Μπορεί να εξακολουθεί να ονομάζεται Χριστιανός αυτός που θα επιλέξει την απεμπόληση των Θείων δώρων του αυτεξουσίου και της ελευθερίας , για χάρη των φτηνών και βραχύβιων "δώρων" - διευκολύνσεων της "Νέας Εποχής";


*Είναι εν τέλει πράξη αποστασίας και υποταγής στις αντίχριστες δυνάμεις η αποδοχή της κατοχής και thw χρήσης μιας κάρτας που εισάγει στην ζωή μας τον 666 και που εκ του νόμου δεν θα μπορούμε να κάνουμε απολύτως τίποτα χωρίς αυτήν;
Πηγή: Κλασσικοπερίπτωση .

.

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ?

Η απουσία των πολιτικών που ασχολήθηκαν με τα τοπικά Δραμινά πολιτικά πράγματα από την πρόκληση για μια σύγχρονη εκστρατεία ανάδειξης του πολιτιστικού, πολιτικού και επιχειρηματικού πλούτου που διαθέτει ο Νομός είναι εμφανής βλέποντας την αναπτυξιακή ένδεια και πολιτική υποταγή στο κομματικό κράτος. Δεν κατόρθωσαν τόσα χρόνια να βγάλουν από την απομόνωση και να αναδείξουν την περιοχή ως κέντρο τουριστικού και επενδυτικού ενδιαφέροντος τόσο στο μάρμαρο όσο και στην κτηνοτροφία αλλά και σε άλλες μορφές ανάπτυξης δημιουργώντας τις ελάχιστες υποδομές. Η αδυναμία αυτή των τοπικών πολιτικών παραγόντων τουλάχιστον αποτυπώνεται και οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι διακρίνονταν για την νοοτροπία του εισοδηματία και της έμμισθης θέσης. Λιγότερο φλέγονται από την επιθυμία και το ενδιαφέρον να εδραιώσουν αρχές και αξίες μεταξύ των πολιτών και την κοινωνική αλληλεγγύη από το να διατηρούν την καρέκλα ισοβίως. Η απόκτηση όσο το δυνατό μεγαλύτερη πολιτική και επιχειρηματική αξία σε πολύ σύντομο χρόνο είναι αυτό που χαρακτηρίζει την συμπεριφορά της πολιτικής ελίτ. Δεν τους ενδιαφέρει η οικογένεια και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν γίνεται δημόσιος διάλογος για σοβαρά οικονομικά και κοινωνικά θέματα. Δυστυχώς εξαντλούνται στα τηλεοπτικά παράθυρα με το τίποτα και το άδειο , το κουτσομπολιό και τα σκουπίδια .Εδώ η πολιτική αναπηρία έχει ξεπεράσει το 67% και πάει για μόνιμη και ολική ανικανότητα. Είναι καιρός τώρα μέσα από τις αυτοδιοικητικές εκλογές με το νέο σύστημα τύπου <Καλλικράτη > να αναδειχθούν δυνάμεις που έδειξαν ενδιαφέρον και προσφορά για τον τόπο και τον πολίτη. .Η γκλαμουριά και τα διαπλεκόμενα συμφέροντα να πάρουν πολιτική σύνταξη και να ασχοληθούν με την αμπελοφιλοσοφία και να απολαμβάνουν τσάι στην <παραλία> της πόλεως. Όσο η πολιτική οξυδέρκεια φθίνει τόσο ανδρώνεται η διαπλοκή και το αλισβερίσι. Αυτή είναι και η αιτία που άλλωστε δεν επιτρέπετε σε κανένα εάν δεν έχει το ΟΚ από την < ελίτ> για να εισέλθει στα άδυτα της αυτοδιοίκητης πολιτικής , ειδικά δε στις εθνικές εκλογές. Η πολιτική καχεξία και η πνευματική ένδεια εμφανίζεται με το «πάρτα όλα» και «δώστα όλα»που δεν τιμά κανέναν πολλώ δε μάλλον εμάς που τους ανεχόμαστε και τους ψηφίζουμε. Ιδού η Δράμα που ζει το δράμα. Τα ‘’τσιράκια’’ της θολής πολιτικής σκηνής εντείνουν τον αγώνα για να διαμορφώσουν κλίμα υπέρ κάποιας παράταξης ή κάποιου υποψηφίου. Και το πράττουν χωρίς ίχνος ντροπής, όχι μόνο στα καφενεία και στην παραλία αλλά και μέσα από θεσμικά όργανα , γιατί έτσι τους αρέσει, γιατί έτσι επί τόσα χρόνια έφερναν την κοινωνική υποβάθμιση και πολιτική φτώχεια στη Δράμα, γιατί δεν ήθελαν να χάσουν την καρέκλα. Ας προσέξουν λίγο γιατί η κοινωνική ευαισθησία διεγείρει συνειδήσεις και αναμνήσεις με το να συνεχίζουν να προκαλούν με τα έργα και τα λόγια τους. Οι καιροί έχουν πλέον αλλάξει και η κοινωνία είναι ποιο ευαισθητοποιημένη γνωρίζουν ποιοι μπορούν να λειτουργήσουν για το λαό .Πιστεύω τελικά ότι στις εκλογές του Νοεμβρίου 2010 θα λειτουργήσουν τα πολιτικά αντανακλαστικά του λαού και θα τιμωρήσουν εκείνους που τόσα χρόνια τους τιμωρούσαν . Ακόμη κι αν αυτός ο κόσμος δεν αλλάξει ποτέ ,εγώ δεν τους κάνω το χατίρι δεν μπαίνω στα καλούπια τους, είχα και θα έχω δική μου φωνή και τρόπο σκέψης. Ίσως είμαι ο άλλος, έρχομαι από αλλού, πηγαίνω αλλού ,ξέρω για τι μάχομαι και που είναι η δικαιοσύνη .Σ αυτή τη πορεία συναντώ εσάς που δεν μπαίνετε σε καλούπια . Η συνάντηση μας είναι δεδομένη για να κάνουμε πράξη την αυριανή ελπίδα και το μέλλον των παιδιών μας.

Νικόλαος Σμολοκτός
Δημοτικός Σύμβουλος Προσοτσάνης
Πρόεδρος Πολυτέκνων ν. Δράμας.

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Θεία Λειτουργία στην Μονή της Παναγίας Σουμελά στον Πόντο!

Θεία Λειτουργία στην ιστορική Μονή της Παναγίας Σουμελά στην Τραπεζούντα, μετά από 88 χρόνια θα τελεστεί τον 15 Αύγουστο!
  Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η τουρκική κυβέρνηση έδωσε την έγκριση για την πρώτη Θεία Λειτουργία στην Παναγία Σουμελά στον Πόντο μετά το 1922, προεξάρχοντος του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου.
 Πριν από λίγες ημέρες μάλιστα, στάλθηκε στο Φανάρι η γραπτή άδεια με την οποία το τουρκικό υπουργείο Πολιτισμού επιτρέπει στον Οικουμενικό Πατριάρχη να λειτουργήσει στο μοναστήρι, το οποίο πλέον έχει μετατραπεί σε μουσείο.

  Είναι σαφές ότι πρόκειται για μια ιστορική στιγμή, που έχει σηματοδοτεί μια νέα περίοδο για την περιοχή και το μοναστήρι, το οποίο φιλοδοξεί να ξαναγίνει σημείο αναφοράς των χριστιανών όλης της Μαύρης Θάλασσας! Χιλιάδες έλληνες ποντιακής καταγωγήςαπό όλον τον κόσμο αναμένεται να φτάσουν τον Δεκαπενταύγουστο στο μοναστήρι για να ζήσουν την μοναδική αυτή στιγμή! Για περισσότερες πληροφορίες, έχει δημιουργηθέι ήδη σχετικό group στο Facebook




 

Η Παναγιά Σουμελά του Πόντου!

  Το μοναστήρι της Παναγιάς Σουμελά, καταστράφηκε  ολοσχερώς το 1922 από τους Τούρκους, οι οποίοι αφού λεηλάτησαν όλα τα ιερά κειμήλια και τα πολύτιμα αντικείμενα που υπήρχαν μέσα στη μονή, μετά την έκαψαν!.

  Oι μοναχοί κατάφεραν να κρύψουν μέσα στο παρεκκλήσι της Aγίας Bαρβάρας την εικόνα της Παναγίας, μαζί με το  ευαγγέλιο του Oσίου Xριστοφόρου και τον σταυρό του αυτοκράτορα της Tραπεζούντας, Mανουήλ Kομνηνού.

  Το 1951 ο Φίλων Kτενίδης έκανε πράξη την επιθυμία όλων των Ποντίων, με τη θεμελίωση της Νέας Παναγίας Σουμελά στις πλαγιές του Βερμίου στην Καστανιά της Βέροιας, όπου και φυλάσσεται μέχρι σήμερα η εικόνα.

Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΣΕΒΕΤΑΙ

Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ <ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΣΕΒΕΤΑΙ> ΕΣΤΑΛΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΜΗΤΕΡΑ eleni stogia μέλος του Συλλόγου μας .

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΜΑΝΑ απο τον Νίκο Σμολοχτό

Ναι, είμαι πολύτεκνη μάνα και θέλω να με σέβεται η πατρίδα μου.
Είμαι μητέρα 4 ανήλικων παιδιών και συνέχεια ακούω πολλά και διάφορα για το γεγονός ότι θελήσαμε με το σύζυγο μου να κάνουμε τέσσερα παιδιά όπως ..τηλεόραση δεν έχετε ? , εγώ μόνο στην ιδέα των τεσσάρων παιδιών τρελαίνομαι !, πως αντέχεις !
Το τελευταίο που άκουσα είναι «εμείς θα πληρώνουμε για τα παιδιά που εσύ έκανες»?.Ένιωσα ότι ζω στον απόλυτο παραλογισμό και ο λόγος που γράφω αυτό το μήνυμα είναι ότι νιώθω πίκρα και οργή …
Τι έγινε τελικά εμείς οι πολύτεκνοι είμαστε οι ηλίθιοι της πατρίδας? σοβαρά μιλάμε ? γιατί τέρμα τα «αστεία» περί αγαθιάρηδων που δεν έχουν τι να κάνουν από το να σπέρνουν παιδιά. Μιλούσαμε για δημογραφικό και ξαφνικά λύθηκε μπροστά στην σημερινή οικονομική κατάσταση και με όλα αυτές τις ελληνοποιήσεις ?
Όταν αποφάσισα να κάνω οικογένεια σταμάτησα να εργάζομαι θέλοντας έτσι να αφοσιωθώ στο μεγαλύτερο για μένα δώρο που μου έδωσε ο Θεός, τα παιδιά μου.
Τα πρώτα χρόνια, μου ήταν δύσκολο να πω ότι το επάγγελμα μου είναι τα οικιακά αλλά τώρα νιώθω περήφανη γιατί μεγαλώνω τα παιδιά μου. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου άνεργο γι’αυτό και δεν έχω κάρτα ανεργίας.
Θεωρώ ότι μέσα σ αυτή την κοινωνία που δεν παράγει τίποτε ότι εγώ έκανα κάτι και κάνω κάτι, μεγαλώνω τα παιδιά μου. Δεν θα αφήσω κανένα να μου μειώνει αυτό που κάνω.
Δεν σ αφήνω «κύριε» να λες ότι εσύ πληρώνεις για τα παιδιά μου γιατί δεν πληρώνεις αλλά εγώ πληρώνω για σένα.
Δεν μου έδωσε ποτέ κανείς και δεν ζήτησα από κανένα έτσι μεγάλωσα, ναι είμαι Ελληνίδα. Δεν θα μιλήσω για όσους δεν σέβονται την πολυτεκνική μου ιδιότητα και όσους μέσα από το «σύστημα» απαξιώνουν αυτήν την ιδιότητα.
Δεν έκανα παιδιά για να έχω ειδική μεταχείριση, ούτε για να «χωθώ κάπου».
Ναι, είμαι πολύτεκνη μάνα και θέλω να με σέβεται η πατρίδα μου γιατί μεγαλώνω τέσσερα παιδιά με αξίες, με όνειρα, με στόχους . Κάποιοι θέλουν να μου τα στερήσουν και αυτά.
Ναι, θέλω να μου φέρεστε με σεβασμό, να μου αφήσετε να έχω την αξιοπρέπεια να μεγαλώσω τα παιδιά μου ελεύθερα, στον εδαφικό χώρο που οι πρόγονοί μου με θυσίες μου χάρισαν, με το όνομα της περιοχής μου γιατί είμαι από την Μακεδονία και μόνο μια υπάρχει. Κάποιοι θέλουν να μου κλέψουν και το όνομα αυτό.
Ναι, αφήστε μου το δικαίωμα όταν ο άντρας μου ασκεί ένα λειτούργημα να μπορώ να ΑΝΑΘΡΕΨΩ το παιδιά μου και μην του κόβετε το μισθό μέσα στα πλαίσια μιας ισοπεδωτικής πολιτικής που τελικά αγγίζει μόνο αυτούς που εργάζονται χωρίς να έχουν κλέψει ποτέ .
Αντιλαμβάνεται κανείς ότι τελικά δεν παράγουμε τίποτα σαν έθνος , σαν λαός. Θάψαμε στο υπέρμετρο καταναλωτισμό και την εφήμερη καλοπέραση τα πάντα ακόμη και την ελπίδα που έρχεται με την γέννηση ενός παιδιού.
Χάθηκε η αξιοπρέπεια, το φιλότιμο , ο σεβασμός στα όσια και τα ιερά.
Χάθηκε η ταυτότητα του Έλληνα που τον έκανε αθάνατο στο πέρασμα των αιώνων.
Χάθηκε η ελπίδα, τα όνειρα, η ιστορία, η περηφάνια, το μεράκι του, ο ενθουσιασμός του Έλληνα.
Χάθηκε αλλά δεν πέθανε , το βλέπεις μέσα στα μάτια των παιδιών μας , στο χαμογελαστό πρόσωπό τους .
Τα παιδιά είναι το μέλλον μας και σ αυτά πρέπει να επενδύσουμε .
           Ο ΑΓΩΝΑΣ ΑΡΧΙΣΕ.
zaloggos
Στη στεριά δε ζει το ψάρι,
ουδ' ανθός στην αμμουδιά
και οι πολύτεκνες μανάδες δεν ζούνε
δίχως την ελευθεριά
.